Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

Zenéljünk! No.10.

2015. október 16. 13:47 - Nagycsuri

Toto: XIV (Videó)

totoxivnews.jpgNem voltam odáig értük korábban. Az utóbbi években nyert értelmet számomra létezésük. Leginkább, Steve Lukather gitárjátékára kaptam fel a fejem. Megjelent egy koncertalbum, amin

Larry Carlton-nal játszott együtt. Fantasztikus, nagyon "kerek" kis korong. Ettől az időponttól datálható, hogy rákattantam a Toto régebbi lemezeire is. Bár kissé slágeres de nagyon igényes rock-zene. Jól egybegyúrt nóták, komoly egyéni hangszeres tudás, kiváló ének jellemzik. Minden korszakukat. Annak ellenére is, hogy sűrűn cserélődtek a tagok. A biztos pont mindig Lukather volt. Aki egyébként legalább olyan jól énekel is. Főleg líraibb dalokban. Az alábbi lemez a legújabb a sorban. Nyáron jönnek PestBudára is, élőben biztosan még ütősebb lesz. Főleg, ha sok régi slágert is beiktatnak a repertoárba. Én ugyan nem megyek el rájuk, mert annyira azé' nem a szívem csücske, de a fun-ok majd csak helyettem is útra kélnek. Most csak kattintsatok, nyáron meg csápoljatok!

(Eredeti megjelenés 2015.05.03. https://www.facebook.com/nagy.testverek.9/posts/833942460032434)

Nagycsuri.2015.10.16.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr577973511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása