Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

Grillparti

2015. október 22. 14:24 - Nagycsuri

avagy, bepörögtünk, mint birka a nyárson

nyars.jpgKépzeljétek, tegnap este - természetesen úszás után - egy roston-sütögetős, beszélgetős estére voltam hivatalos, Teréz Barátném jóvoltából. Ő most

beugrósként dolgozik nálam. Nagyon kedves, aranyos teremtés, hét gyönyörű gyermek édesanyja. Igazi, vérbeli, jó magyar asszony a szentem, igen szeretem. Ő maga látott vendégül a gyenesdiási nádfedeles birtokán. Hangulatos kis élettér. Igen kedvelem az efféle összejöveteleket. Ugyan most nem borozgattunk, de legközelebb duplán bepótoljuk, ígérem! Volt ott velünk ráadásként még egy igencsak szemrevaló menyecske is. Tekintetemet elég sűrűn pihentettem mosolygósan szép orcáján. Ott voltak még Teréz kedves párja, egyik gyermeke, Bogi, valamint az édesanyja, aki immáron kilencvenöt letöltött életévvel bír. Úgy mosolygott rám, mintha legalábbis táncra hívtam volna fel, amikor ráköszöntem. Csak úgy sugárzott. Az arca szinte mesélt az általa megélt múltról, amiből nyilvánvalóan már csak a szépre emlékezik. Boldognak és szeretetteljesnek láttam. Mondjuk, ilyen népes családban nem is lehet másként.
A mai világban, amikor tízből kilenc kapcsolat válással végződik, nem is csoda, ha boldogtalanok az emberek. Egyedül és magányosan gyötrelem az élet. A család és az elszakított gyermekek nélkül pedig talán már sohasem lehet teljes. Tényleg erre lennénk kárhoztatva? Nem hinném, hogy ez életcél lehetne. Írtam is erről a kérdéskörről már nem egyszer. A legbeszédesebb talán ez.
Szóval, pörgettük a nyárson a felfűzött fogást, igazi gasztronómiai élményben volt részünk az est folyamán. Háziasszonyunk és segítője kitettek magukért, ez úton is köszönöm önzetlenségüket! Legközelebb azért viszek magammal szúnyogriasztó kenetet, mert valami ismeretlen okból imádnak engemet. Hejjj, ezek a mocskos moszkitók. Hajlott koromra való tekintettel, azt már nem engedhetem meg magamnak, hogy a szúnyogmarások miatt kirügyezzen a tekintetem. Épp elég a bajom a ráncaimmal, árulkodóan fogják vissza a szebbik nem esetlegesen irányomban táplált szenvedélyesebb pillantásait. Amint a közelembe érnek persze.
Viccet félretéve, a vérszívó parazitákat leszámítva nagyon kellemesen telt ez az este. Sok ilyet kívánok mindenkinek!

(Eredeti megjelenés 2015.06.11. https://www.facebook.com/nagy.testverek.9/posts/853040298122650)

Nagycsuri 2015.10.22.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr638011753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása