Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

Hurrá, nyaralunk

2015. október 29. 15:12 - Nagycsuri

avagy, a Balatonnál minden nap strandon a helyünk

balaton.jpgMa újra strandoltunk a fiaimmal. Helikon strand, 17:00 - egy lélek se. Pontosítok, legalább

tíz ember lézengett. Igaz, nem volt túl meleg, a nap is csak néha kacsintott ki az amúgy elég sötét árnyalatokat felvonultató fellegek mögül. Mindez tükröződött a Balatonon is. Csongi fiam rá is kérdezett, hogy ugyan miért olyan fura a színe néhol a vízfelületnek.
Én már az ötödik percben szeltem a habokat, úsztam befelé, mintha az életem függött volna tőle. Kellemesen visszahűlt a tegnapi esőtől, széltől. Újra lehetett erőt kifejteni. Az elmúlt pár napban már bele se mentem, mert annyira felmelegedett, hogy élvezhetetlen volt benne a mozgás. Most viszont a levegő- és a vízhőfok is igazán tökéletes.
Úszás után fociztunk, de a skacok már simán lefutnak. Meg persze le is úsznak. Tavaly versenyeztem egyet Csongival. Gyorsban a negyedik hosszban már "rám vert". Gondolom, hajlott koromnak tudható ez be, nem másnak. Mindegy, nagyon büszke vagyok rájuk. Az élet igazi értelme a gyermek.
Na, szóval, hármasban rúgtuk a bogyót fél hétig, mármint, 18:30-ig. Közben egyszer megmártóztunk. A víz szép tiszta volt, leláttunk az aljára.

Sokan tévhitben élnek a vízminőséget tekintve. Hallom tőlük, hogy "koszos a víz". Mindenkit szeretnék megnyugtatni, hogy a Balaton vízminősége kiváló! Szinte minden nap úszom majd' egy órát, de még az életben soha sem kaptam fertőzést tőle. Soha! Pedig, szinte minden alkalommal kerül a gyomromba belőle pár deciliter. Ez talán elégséges bizonyíték. Valamint, nyitott szemmel úszom. Ahogy az életben is igyekszem ily módon járkálni. Amit egyesek kosznak vélnek, az nem más, mint a fürdőzők által felkavart part menti iszap. Ötven méterre a parttól ebből már semmi sem látszik, a víz kristálytiszta. Édesvízi zöld alga ugyan bőséggel akad benne, de ez - ismereteim szerint - gyógyító hatással bír. Nem kell tőle félni, nem esz meg senkit sem!

(Eredeti megjelenés 2015.07.26. https://www.facebook.com/nagy.testverek.9/posts/875483429211670)

Nagycsuri 2015.10.29.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr948031772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása