Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

Bécs - Wien - Vienna

2015. november 03. 11:25 - Nagycsuri

avagy, de szép idők is jártak arrafelé (Videókkal)

becs.jpgEgyik kedvenc Downtempo albumom az alábbi Kruder & Dorfmeister által létre hozott Tosca korongocska. Kissé meditatív elektronikus zene, nagyon

kulturált hangszínekkel, nem nyomulós stílusban. Bécsi illetőségű skacok, miként megannyi más kiváló elektronikus zenei formáció. A G-Stone Recordings-nál volt szerencsém pár éven keresztül minden hétvégén megfordulni és nagyon sok hasonló jellegű és stílusú zenét behoznom a CD-boltos érában. Szóval, nem csupán belekóstoltam, hanem rendesen eszegettem belőlük. Milliónyi lemezbe hallgattam bele és mazsolázgattam ki közülük az értéket hordozókat.
Bécs városa amellett, hogy egy gyönyörű és élhető közeg, nagyon aktív zenei élet is folyik benne. Minden stílusban. Volt szerencsém megtapasztalni az éjszakai élet rejtelmeit. Kora este szolidan sörözgettünk és potom 10 Euróért (az idő tájt ez 2300Ft) bélszínt vacsoráltunk. Már akkoriban is drágább volt idehaza ez a csemege. Jól ment a szekér akkortájt, no. Azóta se ettem, mert ma már nem engedhetem meg magamnak. De ettől még jól érzem magam a bőrömben.
A Dunasziget, a belváros, igazi nagyvárosi  pezsgés jellemezte. Nagyokat buliztunk. Az egyik helyen egy fullfeka DJ. rakéta méretű jointot tekerve magának, két slukk között nyomta a '70-es évek funky-ját, meg a '00 -es évek elektronikáját. Tette mindezt hatalmas és széles mosollyal az orcáján. Szépen megfértek egymás mellett ezek az időben és stílusban egymástól távol álló zenék. No, meg a bőrszínek is. De miért is ne fértek volna meg egymás mellett, kérdem én? Senkit se érdekelt az, csupán a hangulat, semmi más.
Joe Zawinul belvárosi Jazz-klubjáról - amely egy hotelben kapott helyet - korábban már ejtettünk szót, egy Scott Henderson koncert kapcsán.
Igen szép idők voltak azok. Igaz, keményen dolgoztam, de megvolt az eredménye. Ugyanis, egyről a kettőre jutottam akkoriban. Nem, mint manapság, ugyebár. Ma kiváltságosnak kell lenned, ha némi vagyonosodást meg akarsz csípni. Nem gondoltam volna abban az időszakban, hogy valaha is visszafelé gyalogolunk az előmenetelünkben.
Egyik szombaton még Besh O Drom koncerten is tiszteletünket tettük. Itt már említettem!
Rendesen helyben hagytuk magunkat, de a zene fantasztikus volt. És persze tele a terem magyarokkal. Kicsi a Világ, higgyétek el! A Diaszporában nem csak a "kiválasztottak" vannak jelen nagy számban, mint etnikum, hanem mi magyarok is. Csupán mi egy kicsit más okból. Bizony, odakint mi is etnikumnak számítunk ám. Azt viszont nagyon rossz hallanom a kint élő barátaimtól, hogy az összetartozás nem divat a külhoni magyaroknál. Sőt, pozícióféltés okán rendre egymást fúrják. Miként idehaza is. Sajna! No, van még mit tanulnunk másoktól! Ne adjuk fel!
Egy kicsit elkanyarodtam az eredeti témától, de ezt tőlem már megszokhattátok. Aki viszont végigolvasta soraimat, annak ajándékba alább teszek plusz egy videót!  - mert szeretlek Benneteket!

(Eredeti megjelenés 2015.04.21. https://www.facebook.com/nagy.testverek.9/posts/828124833947530)

Nagycsuri 2015.11.03.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr68046822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása