Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

A tea

2015. november 06. 13:24 - Nagycsuri

avagy, egy szertartásról, Surdásan (Videóval)

tea.jpgSzép jó reggelt, Mindenkinek! Azzal a megvilágosodással ébredtem, hogy valamit el kell meséljek Néktek. Márpedig, ha késztetése van az embernek, akkor

azonnal cselekednie kell, mert elszállhat az ihlet. Olyan ez, mint a reggeli illemhely látogatás. Ha nem mész időben, visszahúzódik, aztán hordozhatod egész nap magaddal. Tudom, hogy tudjátok milyen az, ne is tagadjátok! Nem kell megijedni, nem a megkönnyebbülésről szólnak az alábbi sorok, de nem is kötelező jelleggel sarkallak Benneteket arra, hogy adjátok ki magatokból, ami nyomaszt. Vagy éppen örömötökben sikongattok, hát az meg még jobb! Mondtam már, hogy a FB egy mentális szemétdomb, ahol a bulvár és a „szelfik” között kapirgálva olykor akad egy kis érték is.

Ismeritek a Surdilovics effektust? Nem? Akkor bizony nem vagytok elég idősek. E sorok írója lassan de biztosan belesétál a legszebb korba. Ami a férfikort illeti, bizonyosan! Nem az Új Világrendre gondoltam! Gyerekkoromban ment egy tévésorozat, annak a főszereplőjét hívták Surdának. Addig nem bírt magához térni a reggeli ébredés után, amíg egy kávét le nem döntött a torkán.

Na, így vagyok ezzel én is reggelente. Igaz, én nem kávét, hanem teát iszogatok, de a lényeg ugyanaz. Az ébredés után jelentkező éberkómát egy teával és tornával igyekszem eloszlatni. No, meg hideg vizes mosakodással. Nem ám "forró vizet a kopaszra", hideget!

Közben hallgatom a Kossuth Rádiót, hogy reflektálni tudjak a fősodor ferdítéseire. Egyébként, számomra érthetetlen okból átnevezték MR1-nek. Kíváncsi lennék egy sokatmondó magyarázatra ezzel kapcsolatban egy nagyfejű illetékestől! Persze tudom, miért tették, de azé' meghallgatnék egy nagyokost is!

A teát nem vedelni kell, hanem kortyolgatni és közben kiélvezni az összes ízt, amit magában hordoz! Én mézzel és citrommal iszom, de szoktam beletenni Acidum Ascorbicum-ot is. C-vitamint. Megrögzött C-vitamin hívő vagyok. Sokkal jobb, mint párthívőnek lenni! Nekem elhihetitek! Szentgyörgyi Albert bá' 92 éves korában halt meg. No, nem C-vitamin túladagolásban, hanem csak úgy elütötte egy autó. Ábszurdum!
 
No, a tea ivás, az kérem egy szertartás. Ha nem így tekintesz rá, akkor az egész nem ér semmit! Amennyiben elég figyelmesen kortyolgatod, egész ízkavalkádot produkál. Főleg, ha eltalálod az arányokat. Már, ami a mézet, citromot illeti. Csak felforralt, de nem lohogó vízbe szabad tenni a füvet (természetesen, teafüvet!), majd kereken három percig engedélyezett áztatni! Azután kinyomkodjuk a fű esszenciáját is, hogy a flavonoidok is belekerüljenek, majd megvárjuk, amíg 50 Celsius fok alá hűl a vize. Csak ezután szabad beletenni a mézet és citromot! Ellenkező esetben ugyanis a méz és a citrom is elveszíti jótékony hatásait. (vitamin- és ásványi-anyag, valamit természetes antibiotikus hatásokra gondolok) Nagyon sokan nem tudják, hogyan kell a teát megfelelően elkészíteni. Én sem vagyok szakértő, de annyit azért tudok, lélek nélkül semmit sem ér.

Nézzetek csak meg a tévében egy politikust! A legtöbb lélektelen biorobotként és faarccal hazudik bele a szemetekbe. Azért tudják ezt megtenni, mert az emberek jóhiszeműek és bármit elfogadnak tőlük. Hisznek nekik. Hisznek bennük. Isten helyett persze. (Félre ne értsetek, nem vagyok gyakorló hívő, de azt tudom, hogy aki a végét járja, nem Viktort, hanem Istent kiáltja!) Na, én többet az életben nem követem el azt a hibát, hogy bármelyiknek bármit is elhiggyek. Benne voltam rendesen, de csak az undor maradt meg belőle. Ugyanakkor azért azt se feledjük, hogy a sorsunk irányítása érdekében saját magunknak meg kell tennünk, amit úgy gondolunk, hogy evidens. Én megosztom Veletek az elhallgatott híreket és megpróbálom a helyére tenni az elhazudott tényeket. Ez az én keresztem, de szívesen cipelem. Még akkor is, ha a "tömeg" erre nem vevő.

Apropó, "tömeg". Azt véssétek jól az eszetekbe, hogy minél nagyobb a tömegtámogatottsága valaminek, annál távolabb kell tartanotok magatokat tőle! A politikában mindenképpen, ugyanis ellenkező esetben a birkaszellem vádjával kell szembenéznetek. No, nem alaptalanul!

Visszatérve a teára - kis túlzással élve - bele kell tenni abba a pohárba az egész életedet! A lelkedet. Különben a lényeg vész el. Aki valóban élvezettel issza ezt az isteni nedűt, az úgyis tudja miről beszélek. Aki meg nem, az írjon nekem privátban, majd megkapja a magáét betyár módra!

Jut eszembe, ismerősök, ha felém járnak, én majdnem mindenkit meghívok egy teára. Minden hátsó szándék nélkül teszem ezt, egyszerűen tea mellett dumcsizni mást jelent, mint két egymás között elhadart illedelmes szó. Azt is megfigyeltem, hogy néhány leányzó kész ajánlatként értékeli a meghívást és egyből azt hiszi, hogy meg akarom dugni. Azután meg kerül, mint egy leprást a szentem. Nem véletlenül vagyok ilyen vulgáris, ugyanis érzékeltetni akarom a helyzet abszurditását. Persze ilyen csak abban az esetben történik velem, ha az illető hölgy még nem ismer igazán. Mindegy ám, tanultam belőle. Ha valakit meg akarok kapni, nem hívom meg teázni. Boldog Mikulást!

Szóval, csupán annyit szerettem volna mondani, hogy szép jó reggelt Mindenkinek! :) Főzök is gyorsan egy teát.

Ajándék videó:

(Eredeti megjelenés 2014.12.06. https://www.facebook.com/nagy.testverek.9/posts/750624721697542)

Nagycsuri 2015.11.05.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr498055236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása