Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

Zenéljünk! No.66.

2015. november 11. 11:14 - Nagycsuri

Hiromi: Jazz in Marciac (Videó)

hiromi_header.jpgEzt sasoljátok, Feleim! Évekkel ezelőtt leltem a Mezzo TV-n Hiromi kisasszonkámra, de akkor még

nem tudtam a nevét. Az alábbi koncert kellős közepén kapcsoltam oda és már nem emlékszem, miért kerülte el a figyelmemet becses neve eme fantasztikus teremtménynek. Most viszont véletlenül akadtam rá, miközben Stanley Clarke után kutakodtam vala. Egyszer csak kidobott a kereső egy közös koncertjüket. A további ajánlatok között pedig megleltem a mai meglepit is. Nem csupán hangszeres tudása, hanem zenei affinitása és szuggesztív előadásmódja is magával ragadott. Pozitív kisugárzásához kétség sem fér. Úgynevezett preparált zongorán is produkál pár hangocskát. Ezt a trükköt idehaza Binder Károly alkalmazta előszeretettel koncertjein. Egy kedves ismerősöm sátáni katyvaszként definiálta ezt az értő fülek számára bizony mennyei muzsikát. Nem haragszom rá, inkább majd kezelésbe veszem és alakítgatom a hallójáratait.
Napsugaras, szép tavaszi napot kívánok Mindannyiótoknak ebben a "cudar" télben!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr478069664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása